Alla inlägg under januari 2020

Av ematrik - 11 januari 2020 01:44

mkt har hänt sen jag skrev sist, hade till och med glömt bort bloggen fram tills idag. Utredningen påbörjades och inte långt därefter blev jag gravid IGEN och blev direkt insatt på blodförtunnande. Dom hittade inget direkt fel på mej så detta var en chansning. Det funkade Och här ligger jag nu med en snart 4 årig gosse❤️ Älskade unge så efterlängtad och fantastisk❤️ Graviditeten gillade jag inte, först illamående sen foglossning och dessa jävla sprutor varje dag fram tills v37!!!! Usch neeeej! Vart övertygad om att jag inte ville ha fler barn fram tills för  Några månader sen när gossen frågade vart  hans lillebror var... då skar det i hjärtat... började fundera så smått och nu är jag bebissugen men också orolig som tusan. Vad händer om det blir samma problem igen, kommer jag palla vara gravid en gång till, jag kommer INTE genomgå en till vaginal förlossning så då får man börja kämpa för snitt också utöver allt som vi kanske kommer få problem med. Har också fått tankar om att det kanske är att utmana ödet, vi har det ju så bra nu, vad händer om vi plussar på ytterligare en familjemedlem?

får Se vad vi kommer fram till. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Resan mot ett +

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ematrik


Ovido - Quiz & Flashcards