Alla inlägg under maj 2015

Av ematrik - 14 maj 2015 15:46

Då, 4 missfall senare, ska det dras igång en utredning. 

Var och tog blodprov för två veckor sen , mannen fick ta två rör och jag 17 rör... jag som är så jävla spruträdd! men allt för bebis... 

Så kommer det ett till brev, dom var inte nöjda med ett av proven, så jag fick gå och ta om det... men sköldkörtelproven var bra. Det gör mej dock lite orolig eftersom jag läste (på familjeliv, ja jag vet att det inte är något bra att gå in där men...) att det är en av orsakerna som gör att det inte går som det ska och ganska lätt att åtgärda. Vad kan det nu vara om det inte är det? (Finns en massa olika saker...)

I brevet stod också att vi ska få en remiss i juni för undersökning, hoppas bara att vi kommer dit innan semestrarna börjar! blir galen, fast jag vet att jag inte borde gnälla då det finns andra som fått vänta jättelänge och gått igenom mycket mer hemska saker än oss, men jag kan inte låta bli. 

har börjat bli allmänt bitter och tro att vi aldrig kommer få vår efterlängtade bebis... Börjar nästan ge upp tanken om en familj. Bara vi två... 

Antar att det är en skyddsåtgärd. "Hoppas inte på för mkt så blir du inte besviken"

Men jag drömmer fortfarande om vårt fina lilla knyte... med P:s vackra bärnstensfärgade ögon och min bleka hy och mkt svart hår på lilla huvudet.. 


Världen kan vara sjukt orättvis. 


Under tiden vi väntar på att komma vidare så har jag faktiskt lyckats släppa min älskade pepsi, ändrat lite på konsten OCH börjat träna. Det ska inte finnas något att klaga på som jag kan rå över! väger just nu runt 80 kg, är 165 lång så övervikt finns, men inte överdrivet och fram tills juni ska jag kunnat skakat av mej iaf några kilo!

Fokuserar mkr på jobbet och att umgås med min man, vännerna blir det inte mkt med då alla är i bebissvängen... antingen är dom gravida eller kämpar som djur för att bli det. Orkar inte med en massa ÄL snack och veckoberäkningar just nu... 


Nu ska jag byta om för att gå ner till gymmet där min otroligt underbara arbetskollega ska göra mej sällskap på ett förhoppningsvis härligt pass! 




Presentation

Resan mot ett +

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ematrik


Ovido - Quiz & Flashcards