Direktlänk till inlägg 18 december 2014

så här var det!

Av ematrik - 18 december 2014 11:22

åkte in till närmsta kvinnoklinik och blev undersökt då min "mens"  inte slutade, då hade jag blött en tio dagar. Trodde det var ett missfall eftersom testen var ganska svaga. Som tur var hade dom en avbokning så jag fick tid till vul direkt. Och vad hittade dom där om inte en pågående graviditet?? Så det bestämdes att jag skulle få återkomma på ett vul om 10 dagar och det är idag... usch vad jag är nervös! Jag vill inte bli ledsen och jag vill så gärna att lilla fröet ska fått stanna kvar. Hoppas hoppas!! Nu ska jag in i duschen och sen äta lite. Tiden går så jävla långsamt... kl 14.45 ska jag få veta. Förhoppningsvis så hinner min P komma så han kan plocka upp bitarna av mej. Hemskt att gå dit själv och få negativa svar. Jaja. .. skriver sen hur det har gått! Håll tummarna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ematrik - 11 januari 2020 01:44

mkt har hänt sen jag skrev sist, hade till och med glömt bort bloggen fram tills idag. Utredningen påbörjades och inte långt därefter blev jag gravid IGEN och blev direkt insatt på blodförtunnande. Dom hittade inget direkt fel på mej så detta var en ...

Av ematrik - 14 maj 2015 15:46

Då, 4 missfall senare, ska det dras igång en utredning.  Var och tog blodprov för två veckor sen , mannen fick ta två rör och jag 17 rör... jag som är så jävla spruträdd! men allt för bebis...  Så kommer det ett till brev, dom var inte nöjda med ...

Av ematrik - 28 december 2014 15:12

just nu så är det inget arbete på bebisfronten.  Inte så värst kul på julafton, det var då jag planerade att berätta för alla om att vi skulle ha bebis... ist'llet har vi fått två missfall innan jul.  jaja... nu är det att ta dag för dag och bara...

Av ematrik - 18 december 2014 19:44

Då var det som jag misstänkte. men nu är det iallafall bekräftat till skillnad från det första som aldrig blev kollat...  Gyn var även snälla nog att ta något prov på mej för att kolla om det var typ bakterier som gjorde miljön lite jävlig eller nå...

Av ematrik - 10 december 2014 11:31

mensen var inte mensen... uppenbarligen en ny graviditet. Har blött i snart två veckor och är så himla trött på allt... gjorde ett vul  igår och fick bekräftat graviditeten, ska in igen om typ 10 dagar för att kolla om den fortskrider. Inte så stor c...

Presentation

Resan mot ett +

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ematrik


Ovido - Quiz & Flashcards