Alla inlägg den 18 december 2014

Av ematrik - 18 december 2014 19:44

Då var det som jag misstänkte. men nu är det iallafall bekräftat till skillnad från det första som aldrig blev kollat... 

Gyn var även snälla nog att ta något prov på mej för att kolla om det var typ bakterier som gjorde miljön lite jävlig eller nått... fatta inte riktigt. 

jaja, nu blir det paus med babyverkstaden ett tag! 

nu ska jag och P bara njuta av varandra. 

nu ska jag passa på att ta några cigg och lite cider medans jag kan och inte vara så jävla noga med att hålla igen.

känns ändå surt och man blir ledsen. Jag vet inte hur många fler gånger jag klarar av att gå igenom detta.

Vill inte mer... 

hoppades ändå på något plan att allt gått bra och att vi skulle få med oss en liten bild hem... 

men nej... 

Tur att jag har en bra man som stöttar och visar att han finns. 

Han är mitt allt, änså länge iaf. sen kommer dom vara mitt allt. min familj. om vi nu kommer så långt... verkar ju uppenbarligen som om universum sätter pinnar i hjulen för oss. 



Av ematrik - 18 december 2014 11:22

åkte in till närmsta kvinnoklinik och blev undersökt då min "mens"  inte slutade, då hade jag blött en tio dagar. Trodde det var ett missfall eftersom testen var ganska svaga. Som tur var hade dom en avbokning så jag fick tid till vul direkt. Och vad hittade dom där om inte en pågående graviditet?? Så det bestämdes att jag skulle få återkomma på ett vul om 10 dagar och det är idag... usch vad jag är nervös! Jag vill inte bli ledsen och jag vill så gärna att lilla fröet ska fått stanna kvar. Hoppas hoppas!! Nu ska jag in i duschen och sen äta lite. Tiden går så jävla långsamt... kl 14.45 ska jag få veta. Förhoppningsvis så hinner min P komma så han kan plocka upp bitarna av mej. Hemskt att gå dit själv och få negativa svar. Jaja. .. skriver sen hur det har gått! Håll tummarna!

Presentation

Resan mot ett +

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ematrik


Ovido - Quiz & Flashcards