Alla inlägg den 17 november 2014

Av ematrik - 17 november 2014 13:51

Har nu beställt hem gravtest från testlagret. Se hur de går, har läst både positivt och negativt, men känns ändå bra att man kan ha hemma och "slöstesta" lite. CB har ju så dyra test och det är ingen idé att bli ruinerad redan innan man fått barn!

Annars så segar sej dagarna fram... om jag nu räknat rätt så är BIm den 29/11 ( om cykeln inte blivit helt sabbad) och jag förstår inte hur jag ska kunna stå ut! Har lite smått gravsymtom men det kan ju såklart vara ren och skär inbillning... Ont i brösten och molvärk i tjejmagen kan man ju få bara man tänker bebis. 

Får försöka mej på någon hobby, tänkte ju bloggen men här inne så analyserar man ju till max! fast det kanske är precis vad jag behöver för att slappna av, skriva ut allt man har inom sej och kanske är det någon där ute som hör mej? 

hade vart trevligt att ha någon att prata med om detta, vill inte tjata sönder mannen helt och hållet, även om P är tapper och tröstar och försöker lugna, så känns det som att jag behöver en kvinnlig syn på det hela. 

om någon råkar kika in här och har lust att , precis som jag, prata av sej och jämföra symtom och diverse gravproblem tveka inte att skriva! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Resan mot ett +

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ematrik


Ovido - Quiz & Flashcards